مرحله نفریت لوپوس 4: علائم و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله نفریت لوپوس 4: علائم و درمان

نفریت لوپوس با بیماری مزمن کلیه و واکنش های التهابی همراه است. هنگامی که نفریت لوپوس تشدید در مرحله 4، علائم و مشکلات مختلف رخ می دهد. در این مورد، بیماران نیاز به برخی از درمان برای معکوس مرحله 4 لوپوس نفریت.

علائم نفریت لوپوس در مرحله 4

هنگامی که بیماری کلیوی در مرحله 4 مرکب، تعداد زیادی از بافت کلیه عملیات از دست داده. همانطور که کلیه ها قادر به عملکرد کارآمد، مایع اضافی در بدن باقی می ماند و زباله های محصولات و مواد سمی در خون تجمع می یابد. علاوه بر این، تعادل الکترولیت و اسید و باز تعادل مختل شود. بر این اساس، علائم و عوارض زیر رخ می دهد. آنها عبارتند از:

- هماچوری ساده و یا پروتئینوری

- پروتئینوری همراه با التهاب

- کمر درد و یا کلیه درد

- فشار خون بالا

- درد مفاصل

- تب

- راش

- زخم دندانپزشکی

- کلیه کم خونی، خستگی، ضعف، و غیره

مرحله 4 درمان نفریت لوپوسی

نفریت لوپوس به علت اختلال خود ایمنی است که در آن درمان موثر باید قادر به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی تنظیم سیستم و سلول های کلیه خسارات ایمنی بدن می شود نسبت داد. از این نقطه، ایمونوتراپی انتخاب خوبی است.

این شامل شش مرحله: تشخیص علمی، محاصره ایمنی از تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. در طول درمان، داروهای خوراکی چینی، داروهای چینی اعمال خارجی، روش های تصفیه خون، حمام پا، حمام درمانی، طب سوزنی، و برخی از روش های دیگر می توان استفاده کرد؟ بر اساس شرایط این بیماری بیماران. به طور کلی، بعد از حدود یک ماه یا دو، بیماران ممکن است علائم آنها پیدا کردن و از بین بردن ناراحتی و تا حد زیادی افزایش سطح خود را از عملکرد کلیه، بدیهی است. دلیل این است که سلول های نکروتیک کلیه آسیب دیده اما برای کار مفید با این درمان بهبود نیافته است.

اگر شما در حال تجربه لوپوس نفریت مرحله 4 و نارضایتی های مختلف، شما می توانید به کمک دکتر آنلاین بپرسید، بنابراین شما می توانید بهترین درمان در اسرع وقت به شرایط.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، علائم و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: